zaterdag 18 december 2010

16-12-2010 = Change

Laatste blogdraft van...le 14 juillet. Schaamrood overstroomt mijn wangen.
En ik zei nog dat ik de blogdraad wilden oppikken. Wel, het heeft effe geduurd, het spinnen. Ik prikte me aan de spoel en bloedtranen doorvlochten het madrileense leven.
Moeilijke integratiemaanden combineerden niet goed met bloggen, maar vandaag is het licht terug gaan schijnen: 16 december 2010. Ik denk dat ik het zal onthouden. De hoop is terug. Ik ben klaar voor het nieuwe jaar, nieuwe baan en nieuwe leeftijd.

Vandaag was het alsof er vuurwerk ontplofte vanbinnen. Moeilijk was het om dat te bedwingen in de open space van onze vleugel op het derde IBM-verdiep. De Italianen, die anders de luidruchtigste collega's zijn konden me voor een keertje niet overtreffen. Ik maakte zelfs voetballersoverwinningsbewegingen, vloog mijn Braziliaanse collega in de armen en kon me de hele dag niet meer op de facturen en refunds concentreren.

Hopelijk teken in gauw,
Het is zover, change is possible, indeed.




4 opmerkingen:

  1. en, en...?

    Blij weer iets van je te horen!
    wat zijn de plannen? Wij benieuwd! kus uit besneeuwd Belgenland. Jera en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey schatke!
    Ik ben benieuwd, klinkt super!
    veel succes daar,
    Amor y Coraçon
    xTrijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou héél graag even daar zijn om die mysterieuze voetballersoverwinningsbewegingen te zien haha!!!
    Best een eigenaardig mooie tekening ook, met die ruimtevliegtuigen.
    Dikke kus x
    Hanne

    BeantwoordenVerwijderen